Skön söndag…

Var några dagar sedan jag skrev ett inlägg här nu, har varit fullt upp samt så har väl inte inspirationen infunnit sig riktigt. Vaknade iallafall idag med en ordentlig muntorrhet, vilket man kan tycka är lite konstigt med tanke på all den mängd vin som jag drack igår (borde inta vara törstig då ;-)). Slapp baksmälla och det är man ju tacksam för.

Förmiddagen ägnades åt tipspromenad som har blivit ett stående inslag på de söndagar man är ledig. Det är ju dotterns fotbollslag som anordnar det hela så då vill man ju gå för deras skull. Frugan och jag älskar ju frågesporter så det blev en inbördes kamp där undertecknad kom segrande ur striden, ja jag vann ju faktiskt hela tipspromenaden så det var ju skoj. Hon var inte så nedstämd för det nederlaget för hon vann ju den förra veckan.

Efter detta så blev det ett besök hos Mr McDonalds för att sedan komma hem och ägna eftermiddagen åt trädgården. Det klipptes gräs, trimmades och rensades för fulla muggar så nu är vi nöjda med dagens insatts. Nej nu ska jag sluta skriva för vi ska ha lite mys framför tv och se på en film som heter Taken…

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt, Personligt, Ur en pappas perspektiv

Kommentera

