Grattis Alexander…

…som idag fyller tonåring. Idag är det 13 år sedan det lilla knytet kom till världen. 13 år sedan jag nervöst väntade på att du skulle se dagens ljus. 13 år sedan jag tittade på dig för första gången, och såg samma grop i hakan som jag själv har. Tårarna som då trillade nerför min kind av lycka. All väntan var med ens borta och vi var och är fortfarande världens lyckligaste föräldrar. Så dessa 13 underbara år firar vi med stort kalas och jag hoppas att du kommer få en jättebra födelsedag…

Älskar dig… /pappa

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt, Barn, Personligt, Ur en pappas perspektiv

Kommentera

