Nytändning…

Har varit dålig på att uppdatera denna blogg, måste skärpa mig. Men som de flesta andra som skriver blogg så gör jag ju detta enbart för min egen skull, att sedan någon orkar läsa den ser jag som ren bonus. Just i detta nu så sitter jag här och bara njuter av det faktum att det är lördag och jag har en ledig helg och att det ikväll är kräftskiva med härliga vänner.

Sedan jag skrev här på bloggen senast så har jag bytt avdelning på jobbet, något som jag var lite osäker inför. Hur skulle det vara, vad skulle dom andra på avdelningen känna när jag kommer inklampande som ny? Ärligt trodde jag aldrig det skulle kännas så här bra och ge mig en sån energi och kraft som detta har gjort. Jag har fått tillbaka en jobblust och inspiration som har legat i träda ett tag. Detta tackar jag mina arbetskamrater för, mycket är helt och hållet er förtjänst att jag mår så bra som jag gör i detta nu. Och givetvis också min fru, som alltid finns där och stöttar mig.

Ja det var några ord om detta, vad jag känner och tänker just nu…

/Kram på Er därute… =)

2 kommentarer

Filed under Ur en pappas perspektiv

2 responses to “Nytändning…

  1. Misstänker att det är allt twittrande som gör att du varit seg med uppdateringen av bloggen (så är det för mig iaf).

    Vad kul att du fått ny jobbantändning, sånt brukar kännas toppen.

    Allt gott!

    • Vandraren

      Nja i mitt fall handlar det nog om ovana. Att skriva blogg är något jag inte gjort så länge så det gäller att komma in i det och sätta ord och tankar på pränt. Men visst så sitter jag en del vid twitter, tycker det är skitskoj att träffa er därute. Finns ju så många underbara männioskor…

      /Kramis 🙂

Kommentera

