1 X 2…

Känns som denna söndagen har varit precis som en söndag ska vara. Smådäven ifrån gårdagen, trött & seg i kroppen och bara lite allmänt loj.

Kunde trots gårdagens kräftskiva och det tillhörande intaget av alkohol stiga upp redan vid 09:30 tiden. Bara för att hinna göra sig i ordning och bege sig iväg på den vanliga helgtipspromenaden. Kul grej faktiskt, både jag och frun gillar ju frågesporter. Mindre kul att hon vann, skiljefrågan fällde avgörandet och jag var hästlängder ifrån på att gissa längden på ett snöre i en burk (måste öva på skiljefrågor).

Eftermiddagen gick åt till dotterns fotbollsmatch i Borensberg, där för övrigt Frun myntade ett nytt floskel. Tänker ändå vara en god make i detta och inte skriva det här, men vem vet kanske kommer det i framtiden 😉

Söndagkväll – Ja det är där vi är just nu och den har jag för en gångs skull tänkt att tillbringa framför TV. Tänkte ta ha en liten myskväll med min egna lilla floskelmyntare…

Hoppas Ni får en lika trevlig kväll som jag tänker ha….

Lämna en kommentar

Filed under Ur en pappas perspektiv

Kommentera

