iPhone…

Det är nu två månader sedan jag skaffade mig en iPhone, samma dag som 3GS släpptes. Och jag kan verkligen säga att jag älskar denna underbara mobil.

Vad är det då som gör att man älskar denna produkt? Finns säkert många svar på den frågan men mitt svar skulle vara applikationerna. Utan applikationerna skulle inte iPhone vara det den är idag. Möjligt att den kanske skulle slagit igenom och sålt ändå men absolut inte i de kvantiteter som Apple spottar ut idag.

Så Apple och iPhone har alltså applikationer som: Facebook, Spotify, Tweetie, Things och ytterliggare ca 65 000 program till att tacka för sin storhet.

De två appar som jag uteslutande använder mest är Echofon (Twitterapplikation) och Facebook. Men givetvis så ligger även Spotify högt upp på listan. Att kunna ha ”all världens musik” i din ficka är inte helt fel 🙂

iPhone 3GS

1 kommentar

Filed under iPhone

One response to “iPhone…

  1. Hejsan!

    Behöver du hjälp, bilder, tips och tricks och appar till din iphone?

    http://iphonelove.se/ – din dagliga blogg med iphone tips!

Kommentera

