Bröllopsdag nr: 8

Den 23 september skrev jag ett inlägg tillägnat min fru (detta hittar du här) med tanke på just denna dag som idag är vår bröllopsdag. Idag är det exakt 18 år sedan vi träffades och 8 år sedan vi gifte oss. Tyvärr så kan vi inte fira denna dag tillsammans då jobb som så ofta kommer i vägen men ikväll när du kommer hem är du åter i min famn igen för några timmar, och fira det får vi göra en annan dag. Lite fakta är att 18 år är 6 570 dagar eller 157 680 timmar, det är många timmar som du har stått ut med mig. Under dessa timmar har vi hunnit skaffa tre underbara barn, vi har delat skratt och gråt och vi har hela tiden haft varandra…

Grattis På Bröllopsdagen Min Älskade…

/Din J


1 kommentar

Filed under Kärlek, Personligt

One response to “Bröllopsdag nr: 8

  1. MariaHager

    Vad fint du skriver!! Men tror nog det är du som fått stå ut mest med mig hihi! Klart vi ska fira, ser jag mycket fram emot. Är så tacksam för att vi firar bröllopsdag i år & alla andra år.. Du är mitt allt ihop med barnen & den jag behöver i mitt liv!

    Amor Vincit Omnia!
    Älskar dig Puss!!

Kommentera

