X2010 mot framtiden…

Sitter här och funderar lite på 2009 och hur man egentligen ska sammanfatta det gångna året. Vad som varit bra och det som kanske var mindre bra. Men det känns ändå som det var ett okej år, lite av en transportsträcka mot vad som komma skall och varför inte bara låta det sammanfattas så? Finns ju ingen anledning att blicka tillbaka på det som varit. Det är nu och framtiden, vad vi gör den till som är det viktiga. Nu vet man ju inte vad som kommer att hända 2010 och det känns ändå ganska skönt. Dock vet jag att jag har en underbar fru och minst lika underbara barn som förgyller min tillvaro och gör livet så där härligt som det kan vara när man omges av en oändlig portion kärlek.

Så hoppa nu på X2010 och fortsätt resan mot framtiden, förgyll er tillvaro med nära och kära. Ta tillvara på livet och gör det bästa av det…

/Kram J

3 kommentarer

Filed under Kärlek, Personligt, Tankar, Ur en pappas perspektiv

3 responses to “X2010 mot framtiden…

  1. MariaHager

    Vilken fin text. Har en jättefin make & barn förgyller mitt liv till fullo! Älskar dig mucho! Puss!

  2. Ewa

    Vad fint skrivet! Jag har skaffat RSS-läsare till iPhone och läser bloggar i reklampauserna.

Kommentera

