6666 dagar…

Sexigt värre det här. En del av er som följer mig via Twitter eller Facebook vet redan vad jag syftar på. Idag har jag och min fru varit tillsammans i 6666 dagar. Trodde igår att det var lite färre dagar men efter lite räknande med skottår så kom vi fram till att det faktiskt är exakt 6666 dagar som vi varit tillsammans idag, kanske inte helt väsentlig information med ändå lite kul. Så efter ännu en dag av arbete så hoppas jag att vi får en lugn skön söndagskväll tillsammans med lite mys i soffan…

Hoppas ni får en skön & trevlig söndagkväll…

/Kram J

2 kommentarer

Filed under Kärlek, Personligt, Ur en pappas perspektiv

2 responses to “6666 dagar…

  1. Mc_Andersson

    Oavsett dag, så finns det alltid en anledning att fira eller belöna sig. Mys på och fira kärlekens alla dagar!

    Kram till er båda på er 6eeexiga dag

    /Monica

Kommentera

