Korvstroganoff…

Detta är härligt. Att komma hem efter en dag på jobbet och möta en glad Tippex som kommer och hälsar mig välkommen hem på Tippex vis. Han tar min hand i sin mun och vi gosar ett bra tag där i hallen. Det har nu gått två dagar sedan Tippex kom till oss och allt är verkligen toppen. Själv har jag dock jobbat i helgen så han har tillbringat mest tid med Mia och barnen, men imorgon är jag ledig då blir det Tippex och jag för hela slanten.

Vad händer då resten av kvällen? Ja säg det, men jag hoppas på lite film och mys i soffan.

P.S Jo just det… appropå dem lite udda rubriken så beror det på min fru. Bad henne komma på ett rubriknamn och fick korvstroganoff till svar. Ja en del andra ord också men de väljer jag att inte publicera här 😉  D.S

3 kommentarer

Filed under Tippex, Ur en pappas perspektiv

3 responses to “Korvstroganoff…

  1. Det lät inte som ett dumt välkomnande. Ha en smaklig måltid och en skön stund i soffan.

  2. Välkomnandet när man kommer hem är nästan det bästa med att ha hund. All stress och surhet rinner liksom av en när någon tycker att man är det bästa som hänt sen leverpastej och fotbollar uppfanns.

Kommentera

