Tre i sängen…

Inatt sov Tippex hela natten i vår säng, eller rättare sagt på min sida av sängen. 180cm bred säng var upptaget av mig, Mia och Tippex. Mia och jag delade på 90cm och ett täcke, Tippex hade 90cm och låg på mitt täcke.

Snäll som man är ville man inte att han skulle flytta på sig så han fick ligga kvar där sötnosen. Men det är otroligt mysigt att ha honom liggande hos sig i sängen eller i soffan när man tittar på TV. Men igår när han låg hos mig vär vi tittade på hockeyn la han av en rejäl hundfis…  jösses vad hundar kan fisa illa. Näsan och luktsinnet är nog bortdomnat för resten av veckan…  😉

1 kommentar

Filed under Kärlek, Tippex

One response to “Tre i sängen…

  1. Välkommen till klubben. Att en hund ändrar vikt när dom små gynnarna lägger sig i sängen är ett faktum. Har gjort många undersökningar och även skicka prover till NASA om detta. Ingen verkar kunna svara på frågan varför denna tyngdväxling uppstår.

Kommentera

