Ett stort kliv mot fredag…

Då var en ny arbetsdag till enda och man är åter i hemmets lugna vrå. Har hunnit kela lite med Tippex och borstat hans päls innan jag hamnade här framför datorn. Nu sitter jag här och lyssnar på lite musik och testar mina nya Bose hörlurar. Tycker de är riktigt bra och sköna att ha i örat bara jag fick byta till en mindre ”ear tips”, men nu rockar de fett… 😉

Imorgon är det FREDAG, skönt… nej förresten helt jävla underbart. Jobbar bara till klockan tre imorgon sen bär det av hem, handla lite mat och sedan blir det bastu och förhoppningsvis en kall öl på det också…

2 kommentarer

Filed under Allmänt, Ur en pappas perspektiv

2 responses to “Ett stort kliv mot fredag…

  1. Mia

    Fredag var det ja, och jag börjar jobba halv tio på kvällen…nätter hela helgen.

    • Vandraren

      Ååh låter lite surt… själv jobbar jag ju varannan helg så då njuter man lite extra dessa lediga dagar… 🙂

Kommentera

