Rekordvinst…

Idag kan man läsa i Aftonbladet om en rekordvinst på V75: 67 312 633 kronor, jösses vad mycket pengar. Någon i Sverige kan fira rejält ikväll i alla fall.

Men vad skulle man själv göra om man vann så mycket pengar? Till att börja med skulle jag nog boka en resa till värmen, få chansen att tina upp sin frusna själ lite efter denna rekordvinter. Till något ställe som har en kritvit sandstrand där jag och frun kan få chansen att på nytt lova varandra tro, hopp och kärlek.

Efter resan så skulle jag nog rita och bygga ett drömhus med stort garage, man vill ju kunna köpa sig en sportbil eller två. Ja det känns som om man skulle kunna sätta sprätt på en hel del av pengarna i alla fall… 😉

Men vad skulle Ni själva göra om ni vann så mycket pengar…?

3 kommentarer

Filed under Tankar, Ur en pappas perspektiv

3 responses to “Rekordvinst…

  1. Ladybug in a jar

    Det där med stranden lät fantastiskt mysigt… Love!

  2. Jag skulle köpa mig en snöslunga 🙂

Kommentera

