Starka känslor…

Häromdagen såg jag en scen ur filmen Upp! Den gav mig en obehaglig känsla, en rädsla. Rädslan att förlora dig, att bli lämnad ensam kvar. Tankarna som snurrade i mitt huvud gjorde mig bedrövad, ledsen och rädd. Fick panik! Så får det inte bli, jag är inte så stark, och skulle inte klara av det på samma sätt som du. Du som är mitt allt, mitt stöd och min livlina.

Vågade väl inte riktigt berätta för dig, ville inte visa mig svag och kände mig lite löjlig. Men skulle du ringt mig i den stunden skulle jag inte kunnat hålla känslorna tillbaka utan brustit ut i gråt, löjligt va?

Ja nu vet du i alla fall varför jag kanske var lite extra kärleksfull och behövde din närhet i helgen. Älskar dig och jag hoppas att vi kommer få många, långa härliga år och stunder tillsammans med våra underbara barn…

/Puss

4 kommentarer

Filed under Kärlek, Ur en pappas perspektiv

4 responses to “Starka känslor…

  1. Jag kände detsamma när jag såg filmen! Läskig känsla…

    • Vandraren

      Jo och den var överväldigande stark men det är nog nyttigt så man värdesätter det man har mer… 🙂

  2. Jättefint skrivet älskling! Du är aldrig löjlig, hoppas du vet det.. Behöver inte oroa dig – vi ska bli gamla tillsammans & gå ute & hålla handen när vi är skröpliga hihi
    Älskar dig!

Kommentera

