En tids frånvaro…

Det har nu gått nästan en månad sedan jag skrev det senaste blogginlägget och jag kan inte riktigt förklara varför det tagit så lång tid innan jag skrev igen. Men ibland finns inte orken, inspirationen och orden där och då är det väl lika bra att ta ett litet break. Får be om ursäkt till de som ändå följer och läser det jag skriver och hoppas att Ni förstår vad jag menar.

Annars har det här hemmet den senaste tiden varit rena sjukstugan där ALLA har drabbats av något elakt virus, senast drabbad är jag själv och frugan. För min egen del så kände jag av det lite smått redan i fredags och när jag kom hem från jobbet i lördags så visade termometern på 39°. Sedan dess så har termometern som mest varit uppe i 39,6° och det har varit en jäkla pers. Men nu har febern i alla fall gett med sig och väntar bara på att hostan ska försvinna också.

Hoppas Ni har det bra…

/J

2 kommentarer

Filed under Personligt, Ur en pappas perspektiv

2 responses to “En tids frånvaro…

  1. Ewa

    Usch, stackars er. Jag vet så väl hur matt och slut man blir av så hög feber, vad den än beror på. Skönt att höra att ni är på bättringsvägen!

  2. Vandraren

    Tack Ewa, ja det har varit en riktig pers det här 🙂

Kommentera

