En vaken stund…

Ibland mitt i natten ligger jag vaken, tittar på dig när du sover. Så förlorad i fridfulla drömmar. Jag släcker ljuset och ligger där i mörkret. Tanken som kommer för mig, om jag aldrig vaknar upp på morgonen skulle du då någonsin tvivla för vad jag känner?

För om den dagen kommer, då du måste vakna utan mig. Ta dagen i egna händer och låta livet gå vidare. Har jag då get dig styrka att fortsätta livets vandring? Min kärlek till dig är evig och jag hoppas jag det förmedlar. För känslan som finns inom mig tillhör bara dig…

Älskar dig av hela mitt hjärta…

1 kommentar

Filed under Kärlek, Personligt, Tankar, Ur en pappas perspektiv

One response to “En vaken stund…

  1. Så vackert min älskling! Gråter varje gång jag läser detta..
    Kommer aldrig att ske för du ska alltid ligga bredvid mig! Älskar dig!

Kommentera

