Trött på skitsnack…

Trött på skitsnack, trött på folk som tisslar och tasslar. Trött på dessa ynkryggar som inte står för sina åsikter utan låter andra människor få lida och få skulden för deras oförmåga att ställa sig upp och säga sanningen.

Dessa människors agerande påverkar och skapar en dålig stämning i en grupp som tidigare fungerat utan problem. Och jag hoppas verkligen att denna människa inser vidden av det problem hon skapat och lär sig en läxa av det.

Och till de människor som är snabba nog att döma en oskyldig person vill jag säga att ni inte är ett dugg bättre en den som skapat problemet. Kliv av era höga hästar och be om ursäkt så kan vi dra ett streck över det hela…

Förbannad och besviken…

/Jocke

4 kommentarer

Filed under Personligt, Ur en pappas perspektiv

4 responses to “Trött på skitsnack…

  1. Vad trist! Utan att veta vad det handlar om så hoppas jag innerligt att ni får må gott snart! Det är ni värda! Kramkram Hälsa mia

  2. Kim

    Kändes det bra att leverera den sparken från sin egen höga häst?

    • Vandraren

      Du får gärna utveckla den kommentaren mer för att jag är säker på att du inte vet vad och vilken händelse jag menar…

Kommentera

