Fick vika mig för Gerard Butler…

Picos do couto, reserva från Portugal och mitt sällskap i fredagskvällen. I alla fall under tiden som fru och dotter spenderar framför Idol. Men snart blir det gemensam familjemys och en hyrd film som heter The Bounty Hunter, och ja jag fick vika mig för den kvinnliga delen av familjen som ville se Gerard Butler. Gerard vem? Säger jag.

Annars så njuter man av det faktum att man har en ledig helg framför sig, en helg där man kan passa på att spendera med familj och vänner. Och det är väl också en av fördelarna av att jobba som man gör, att man värdesätter de lediga stunder man får tillsammans…

P.S För att tillfredställa den kvinnliga läsarskaran så lägger jag också in en bild på Herr G  😉  D.S

1 kommentar

Filed under Personligt, Ur en pappas perspektiv

One response to “Fick vika mig för Gerard Butler…

  1. Vaaaa! Att han var med i filmen hade iiiiinget att göra med filmvalet! Looovar! =) Puss älskling! & som del av den kvinnliga läsarskaran tackar jag för bilden!

Kommentera

