Ingen vanlig dag…

Vad är det för dag idag? Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag,  för det är Marias födelsedag! Hurra hurra hurra!

Ja idag fyller min älskling 35 år. 35 år! Jösses det skulle man inte kunna tro, för mig är du alltid 25 :).

Minns när jag firade din födelsedag första gången, det var när du fyllde 16 och jag gav dig en diamantring. Nyförälskad och kär som jag var.

Okej diamanten var ju inte så där jättestor precis, faktum var väl att den knappt syntes men det var en diamantring i alla fall. Under åren som gått har det ju blivet en del presenter av olika slag, allt ifrån smycken, cykel och böcker mm.

Kommer speciellt ihåg en bok som du önskade dig ”Utvald att leva” med Jerzy Einhorn, den boken fick du som en julklapp men det beror lite på att jag ordnade så att Jerzy själv skrev hel hälsning i den till dig.

Trotts alla presenter som jag gett bort så kommer jag aldrig kunna toppa det du har givit mig. För de bästa presenterna har du gett, våra underbara barn. Hur toppar man en sådan sak? Omöjligt.

Kommer i alla fall göra mitt bästa för att du idag ska få en så bra dag som möjligt.

Älskar dig av hela mitt hjärta…

Din Joakim ❤


4 kommentarer

Filed under Kärlek, Personligt

4 responses to “Ingen vanlig dag…

  1. Så vackert skrivet min älskling!

    Du & barnen är min bästa present! Älskar er & vet att dagen kommer bli toppen! Puss

  2. oj.. de var vældigt gulligt och fint! Ha en bra dag ni båda!

  3. Vandraren

    Tack så mycket Julia, jo vi har haft en bra dag tillsammans och ska fortsätta kvällen i samma anda 🙂

  4. Pingback: Trea femma « Ladybug in a jar

Kommentera

