10 månader med Tippex…

Idag har Tippex varit hos oss i 10 månader. 10 härligt underbara månader som tickar på och snart ska han dessutom fira första julen hos oss, rykten sägs att han är en baddare på att öppna smällkarameller ;).

Samtidigt som tiden går i ett rasande tempo så känns det ändå som han funnits hos oss hela tiden, att han alltid varit en del av vår familj.

Denna lilla söta hund som är så sjukt sällskaplig och tykänslig och som verkligen vill vara med hela tiden där vi är, speciellt Mia och mig. Som igår till exempel när jag la mig på tvåsittssoffan och han promt skulle upp hos mig fast det fanns gott om utrymme i den andra soffan. Men jag lyfte upp honom och han la sig tillrätta mellan mig och ryggstödet. Finns det hjärterum så finns det stjärterum, speciellt för en liten söt Westie.

3 kommentarer

Filed under Tippex

3 responses to “10 månader med Tippex…

  1. Naaaw 🙂 Fina fina Tippex! Men han hade inte varit så fin utan er.

  2. Vandraren

    Ja han är verkligen en liten glädjespridare 🙂

Kommentera

