Ogillar gillar…

Innan jag börjar skriva det jag vill ha sagt vill jag bara säga att jag gillar Corren.se och tycker det trots allt är en bra tidning.

Men det som jag absolut inte gillar och som jag har uppmärksammat (och jag är säkert inte ensam om detta) är att under deras artiklar på hemsidan så finns där en knapp där man kan ”Gilla” en artikel. Tror nu inte de menar något illa med detta och det skulle vara mycket bättre om de ändrar detta till ”Rekommendera” som de andra stora nyhetsbyråer har gjort som jag tittat på.

Men när en artikel handlar om en tragisk olycka och man ser att folk ”Gillar” detta så känns det så oerhört fel. Att någon kan gilla tragedier och olyckor är för mig helt absurt.

Så snälla Corren.se be era webbansvarig ändra detta omgående.

/Jocke

1 kommentar

Filed under Allmänt, Nyheter

One response to “Ogillar gillar…

  1. Pingback: Tweets that mention Ogillar gillar… | I vandrarens spår -- Topsy.com

Kommentera

