En kropp i ide…

Idag var det så dags att på allvar ta tag i livet igen och försöka väcka koppen ifrån att ha legat i ide i månader. Oförskämt dåligt, jag vet. Men jag skyller helt och fullt på jobbet, en tid av obarmhärtig stress och ett vinterväder som har avskräckt en från större promenader.

När jag kör PW så har jag några förutbestämda träningsrutter som jag brukar gå, lättast att använda dessa så de är utmätta och jag har med dem på Funbeat. En riktigt bra site för övrigt där man kan notera sin träning och bli inspirerad och pushad av sina träningskompisar.

Kände snart att det gick bättre än förväntat och jag körde på den längsta av rundorna som jag har uppmätt som är på 10,05km. Och blev väldigt förvånad över när jag gick i mål och hade samma tid som när jag gick sist.

Skönt att man nu i alla fall är på gång…

Lämna en kommentar

Filed under Träning

Kommentera

