En ny resa…

I samma stund som jag stoppar hörlurarna i öronen så upphör sorlet från människorna runt omkring. Musiken skapar min egna lilla värld och trotts mängden med människor som sitter runt omkring mig känns det som jag är själv, tryggt.

Befinner mig i cafeterian på universitetssjukhuset i Linköping, väntar på att du ska genomgå en del undersökningar. Undersökningar som jag hoppas går någorlunda smärtfritt för dig.

Att ta en ledig dag från jobbet för att följa med dig hit känndes som en självklarhet. Vill ju hjälpa dig och stötta dig i den mån jag kan.

Det är nu mer än sex år sedan du genomgick din förra operation och även om det var en tuff och kämpig tid så klarade du dig igenom det. Och det är den tanken vi får ha nu när det det uppstått ytterligare hinder.

Så nu börjar en ny resa som vi ska klara oss igenom.

Älskar dig J

20110401-095334.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Personligt

Kommentera

