Lycklig, glad och tacksam…

Vaknar tidigt, ligger och drar mig innan det är dags att starta dagen. Lyssnar, hör dina andetag och små lätta susningar. Tryggheten att du finns där jämte mig, precis som du gjort i över tjugo år.

Lycklig, glad och tacksam.

Snart lämnar jag hemmet men vet redan nu att jag kommer längta hem. Sakna att vara vid din sida, sakna din famn. Dina kyssar.

Lycklig, glad och tacksam.

Är nog inte världsbäst på att vissa det alltid men jag älskar dig otroligt mycket och du är en självklar del av mig. Så tänkt på mig under dagen, ikväll är jag hemma igen.

Lycklig, glad och tacksam.

Kärleken övervinner allt…

20120414-080951.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Kärlek, Personligt

Kommentera

